سفارش تبلیغ
صبا ویژن

طراحی اپلیکیشن چیست چقدر اهمیت دارد؟

 

اول بایدشناخت هدف و استراتژی خودرا داشته باشیم

مسأله مه این است که، تنها به این دلیل که رقیب شما یک اپلیکیشن ایجاد کرده است، نمی توانید به راحتی یک اپلیکیشن ایجاد کنید. شاید رقیب هدف تجاری و استراتژی موبایلی متفاوتی از شما داشته باشد. حتی مشتریان هدف و منطقه شما نیز مهم است. برای مثال طراحی اپلیکیشن در تهران می تواند امکانات خاصی برای تهرانی ها داشته باشد. امکاناتی که در سطوح بین المللی قطعا باید بهتر و بیشتر باشند.

درک استراتژی کلی کسب و کار باید اساس طراحی برنامه (اپلیکیشن) تلفن همراه شما باشد. ناهماهنگی بین استراتژی شرکت و استراتژی تلفن همراه می تواند خطرناک باشد.

ایجاد یک استراتژی تلفن همراه مزایایی متعددی دارد:

  • میزان بازگشت سرمایه تا 74%
  • نیازهای آموزشی را کاهش می دهد.
  • منجر به رضایت مشتری می شود.
  • نیاز به یکپارچه سازی و اشکالات را کاهش می دهد
  • بهبود کیفیت، ارزش، بهره وری، کارایی کارمندان و تعامل مشتری

طراحی اپلیکیشن?

 

طراحی ظاهر اپلیکیشن خود

اکنون وقت آن است که طراحی خود را به واقعیت تبدیل کنید. سعی کنید طراحی اصلی زیبا و واقع گرایانه باشد. یک طراحی زیبا، حرفه ای و زیبا داشته باشد. در این کار عجله نکنید و نکته ای را جا نگذارید

 

 

مراحل طراحی اپلیکیشن ها

ناوبری آسان داشته باشید؛ یک اپلیکیشن خوب، اپلیکیشنی است که کاربر بتواند به راحتی در آن جستجو کرده و به بخش های مختلف آن دسترسی پیدا کند. به خاطر داشته باشید که قالبی را انتخاب کنید که به چشم کاربر آشنا باشد. طراحی ساده، ولی کاربردی داشته باشد. در انتخاب نوع فونت و رنگ ها دقت بسیاری خرج دهید. رنگ ها می تواند در جذب کاربران تاثیر گذار باشد. همچنین اگر رنگ هایی زننده و فونت هایی نامناسبی انتخاب کنید، باعث می شود تا کاربران از اپلیکیشن شما دوری کنند.

مراحل طراحی اپلیکیشن ها

 

تست اپلیکیشن

مراحل طراحی اپلیکیشن اولیه خود را در یک گروه کوچک بررسی کنید. بازخوردهای لازم را دریافت کرده و به اصلاح آن بپردازید. سپس، نسخه بتا را منتشر کرده و بازخورد عموم مردم را بررسی کنید. با آنالیز این موارد می توانید متوجه شوید در باگ هایی در اپلیکیشن وجود دارد یا چه مواردی را از جا انداخته اید. در نسخه بتا می توانید از کاربران مختلف بخواهید تا نظراتشان را داخل اپلیکیشن برای شما ارسال کنند. این نظرات می تواند در مورد ظاهر برنامه یا باگ های مختلفی که کاربران مشاهده کرده اند باشد. از این موارد چشم پوشی نکنید و مراحل طراحی اپلیکیشن را به درستی اجرا کنید تا به موفقیت برسید